Saturday, June 03, 2006

maison d'hôte

vous admirerez les vues changeantes du paysage

16 Comments:

At 8:27 AM , Blogger Monique Monnerat (021 728 62 33, mick.monnerat@bluewin.ch) said...

vous admirerez les vues changeantes des paysages

 
At 12:37 AM , Blogger MAUDOUX said...

Bonjour,


Y a-t-il une possibilité pour 2 personnes ?

Quelles sont les conditions ?

 
At 2:11 PM , Blogger sylviebee said...

I stayed with Monique for 1 week. Everything is exactly as it is pictured on this site.
I spent a blissful Sunday, lying in one of the hammocks, reading and enjoying the garden.

The set up is very informal and I felt very much at home.

It is good value for money and not far from shops and a very good bus system going to the city centre. I would certainly come again.

Sylvie

 
At 4:41 AM , Blogger Unknown said...

salut Moniqua je veux louer une chambres individuelle de21/05/2009 juqu'à30/06/2009 si possibles contactera moi
mes remerciememts

 
At 11:39 AM , Blogger cyril said...

Comment vous contacter ? Merci ;-)

 
At 9:27 AM , Blogger Unknown said...

Bonjour,
J'aimerais savoir si c'est possible de loger pendant un mois dans votre maison et quelle serait le prix?
Depuis le 1 février jusque la fin du mois.
Merci beaucoup pour tout le renseignement possible.
Vous pourrez me contacter sur mon mail: vane4001@gmail.com
A plus,
Vanessa Scarpati

 
At 7:35 AM , Blogger pascal said...

bonjour,
j'aimerais connaître vos tarifs au mois si cela est possible chez vous. Merci d'avance. Voici mon adresse email napolipasq@hotmail.com

 
At 3:08 AM , Anonymous Anonymous said...

Bonjour Madame Monique Monnerat,
Je suis intéressée de réserver une chambre double, avec petit déjeuner, pour les nuits du 19, 20, 21, 22 Mai 2010.
J’aimerais bien aussi savoir s’il y a une place voiture et le prix.
En attendent un votre rapide réponse, je vous prie d’accepter, Madame, mes salutations les plus distingués.
Simona Frateschi

 
At 1:18 AM , Blogger dilse.ayan said...

Hello,

I would be interested in booking an accommodation. I will be joining EPFL as a PhD student in September. Do you have provisions for a studio accommodation? It would be extremely kind if you get back to me on my email address: dilse.ayan@gmail.com

Thanking you

With Regards

Ayan Sengupta

 
At 4:30 AM , Blogger Unknown said...

Madame,
Je cherche une chambre à partir de dimanche pour 1 mois.
Cordialement,
Jean Dubois
079.431.6651
jean.dubois@bluewin.ch

 
At 4:23 AM , Blogger Unknown said...

Hello,

I am coming to EFPL for a summer internship and i was wondering if there is a single room availabe from june 16 till july 14 ?

Thanks,
Farah Charab
fmc04@aub.edu.lb

 
At 2:19 PM , Blogger marwa said...

Hello,

I am having my internship at EPFL this summer and I wonder if there is still a single room between 27 june and 2 September (or 27 june to 15 july). If so how much will it cost?
You can contact me at marwash25@gmail.com

Thank you,
Marwa El-Halabi

 
At 11:35 AM , Blogger Unknown said...

Bonjour Madame Monnerat.

Je suis l'éclairagiste de Octavio de la Roza, le choréographe. Auriez-vous encore une chambre de libre dès dimanche le 11.09.2011 pour 2 semaines ?

Avec mes meilleurs sentiments

Bert De Raeymaecker

076 / 396 03 31

 
At 9:57 AM , Blogger Mohamad dia said...

This comment has been removed by the author.

 
At 9:57 AM , Blogger Mohamad dia said...

This comment has been removed by the author.

 
At 7:12 AM , Blogger Unknown said...

Bonjour Madame,
Je suis intéressée de réserver une chambbre à partir de le mois prochaine et quelle serait le prix par mois .
En attendent de votre rapide réponse, je vous prie d’accepter, Madame, mes salutations les plus distingués.
Vous pourrez me contacter sur mon mail : ttesfit47@yahoo.com

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home